Optimale klantbeleving met Salesupply

Sinds 10 jaar een betrouwbare partner

Daarom kiezen klanten voor Salesupply:

  • E-Commerce gespecialiseerd
  • Opvang van piekmomenten & seizoensdrukte
  • Efficiënte avonduren en weekend opvang
  • Internationaal in 15 talen en 3 tijdzones
  • Telefoon, mail, chat, social, WhatsApp
  • Optimale klantbeleving bieden 
Weltweites Logistik Fulfillment
Salesupply Call Center

Salesupply Contact Center

Samen streven naar perfectie

Salesupply is een internationale callcenterprovider en uw partner op het gebied van meertalig klantcontact. Onze klanten zijn succesvolle en snelgroeiende ondernemers, fabrikanten en merken, die zowel lokaal als internationaal opereren en een schaalbare callcenter-oplossing nodig hebben.

Ons team van meer dan 150 ervaren callcenter agents staat in 15 talen, 24 uur per dag voor u klaar. Omdat wij geloven dat iedere klant, in ieder land, uniek is, werken wij altijd met native speakers in lokale kantoren.

Wij realiseren een optimale klantervaring door onze kwaliteitsmodellen (QM & KTC) en ons naadloos aan te laten sluiten op uw organisatie.

Plug & Play Integratie

Als specialist in e-commerce klantcontact bieden wij u een interface naar de meest gebruikte winkel- en beheersystemen. Op deze manier zijn wij in staat uw klantenservice snel, efficiënt en met hoge klanttevredenheid uit te voeren.

Wij hebben o.a. standaard interfaces voor:
 Demandware
 Magento (1 & 2)
 Shopify
 WooCommerce
 Lightspeed
 Prestashop

E-Commerce Kompetenz

Ticket System Support

Zendesk, ROBIN, Salesforce

Beschikt u over een eigen ticketsysteem? Dan integreren wij ons als uw callcenter partner naadloos in uw organisatie en handelen uw digitaal en telefonisch klantcontact af in uw systeem. Systemen waarmee wij ervaring hebben en waarin wij klantcontact afhandelen: 

 Zendesk
 Salesforce
 OBI4wan
 ROBIN
 ShopCtrl

 

Case: Ingenico ePayment

Global Consumer Support

Salesupply werkt sinds 2013 nauw samen met Ingenico (Payment Solution Provider) om haar klanten en verkopers (webshops) wereldwijd te ondersteunen met onze klantenservice. Daarvoor hebben wij de volgende zaken geïmplementeerd:

tick Beantwoorden eerstelijns klantenservice
tick Native speaking klantenservicepersoneel
tick Schaalbare, rendabele operatie
tick Virtueel contact center, routing klantcontact per land, taal
tick Globaal (Voip) platform met lokale telefoonnummers
tick 1 Projectleider (SPOC) om alle diensten te coördineren

Meer dan 250 top brands vertrouwen op Salesupply

Bent u geïnteresseerd?

Dit zeggen onze klanten:

"Salesupply ondersteunt ons bij onze internationale expansie en samen onderzoeken we mogelijke kansen met betrekking tot groei in het buitenland. Wij kunnen ons tegelijkertijd concentreren op ons vakgebied: high-fashion."

Birgit van den Beemt-Blaas
perfectlybasics.nl

"We zijn erg tevreden over hoe Salesupply onze internationale expansie helpt accelereren."

Stephan Zeijlemaker en Rob van den Dool
yumeko.nl

Contact Us

Contact Us