Nu de marges van e-commerce onder vuur liggen, wordt je retourstrategie nog belangrijker, al helemaal in internationale ecommerce
Het krachtige, alles-in-één retourplatform van Returnless gecombineerd met het wereldwijde lokale retournetwerk van Salesupply.
Dit partnerschap stelt cross-border ecommerce stores in staat om hun klanten de beste lokale retourervaring te bieden. Daarnaast geeft de oplossing inzicht in alle retouren, hiermee kunnen bedrijven de totale retourkosten verlagen en toekomstige retouren voorkomen.
Dit resulteert in lagere totale retourkosten, minder retouren in de toekomst en tevreden, terugkerende klanten!
ben je geïnteresseerd?
We hebben het Returnless all-in-one retourplatform zorgvuldig geselecteerd vanwege de flexibiliteit, connectiviteit en de algehele toegevoegde waarde. Het platform biedt niet alleen het overzicht en de tools om retouren sneller en tegen lagere kosten af te handelen, het biedt de webwinkel ook actief toegevoegde waarde.
Het retourportaal geeft ecommerce bedrijven de mogelijkheid om:
Net als alle diensten van Salesupply is het platform van Returnless zeer flexibel en werkt het met alle ecommerce platforms, logistieke platforms, marktplaatsen en vervoerders.
Steeds meer online shoppers noemen het retour- en restitutiebeleid van een webwinkel als primaire conversiekiller. In internationale ecommerce is dit zeker het geval. Niemand wil de moeite nemen om zijn ecommerce retouren over de grens of zelfs overzee te sturen. Om internationaal succesvol te zijn moeten online winkels concurreren als een lokale speler. Bij retouren betekent dit: klanten voorzien van een lokaal retouradres.
Met Salesupply's ecommerce returns service kunnen online winkels hun klanten een lokaal retouradres in 17 verschillende landen aanbieden om het retourproces zo soepel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.
Copyright © 2008-2023 Salesupply, All rights reserved.