Ook dit jaar zal Salesupply te vinden zijn op de Webwinkel Vakdagen! Niet alleen met een stand, maar ook als initiatiefnemer van de Cross-Border Bootcamp!

Salesupply adviseert kleine, middelgrote en grote E-Commerce bedrijven bij hun internationaliseringsplannen. Met een team van lokale en native speaking medewerkers worden zo webshops lokaal per land uitgerold. 

Salesupply is vertegenwoordigd in diverse branches, waaronder fashion, leisure, techniek en health. Bekende klanten van Salesupply zijn onder andere Adidas, Marks and Spencer, HEMA, MissEtam, Promiss, SuperTrash, The Sting, Omoda, Greetz, Fonq, Simply colors, Lief!, Azalp, Expresso en vele anderen. 

Komt u ook kennis maken of bijpraten op 19 en 20 januari in de jaarbeurs Utrecht?

Wij nodigen graag al onze partners, relaties en klanten uit om een kijkje te komen nemen bij onze stand T25b of tijdens de sessie van de werkgroep Cross-Border van Shopping Tomorrow  om 14h00 in de zaal Logistiek & Klantcontact.


Wat u daar kunt verwachten?
Onze Global Marketing & Sales Director Jeroen Leenders is voorzitter van de werkgroep Cross-Border E-Commerce van Shopping Tomorrow. Deze groep experts van vooranstaande nederlandse e-commerce bedrijven (denk aan Bol.com, Fonq, Hema en Noppies) zal dit jaar drie bedrijven coachen tot cross-border sucess tijdens de Cross-Border Bootcamp.

Op de website www.cross-border-bootcamp.com  hebben bedrijven zich inschrijven door hun motivatie achter te laten. Een grote diversiteit aan bedrijven wilde deze kans niet onbenut laten: Merken, retailers en producenten, zo wel pure-players als multichannel spelers uit een veeltal branches schreven zich in. Uit alle aanmeldingen selecteerden de experts er een eerste groep van 9 kandidaten: Zij zullen tijdens de Webwinkel Vakdagen op 20 Januari 2016 gaan pitchen om op die manier hun plek bij de laatste drie te verwerven. Tijdens de sessie van de cross-border werkgroep op de Webwinkel Vakdagen zullen de drie winnaars om 14h00 in de zaal Logistiek & Klantcontact bekend gemaakt worden. De drie winnaars worden elk met een team van 7 experts gematcht die hen gedurende 6 maanden gaan helpen om hun cross-border e-commerce droom te verwezenlijken. Daarbij komen onderwerpen zoals logistiek, data, content, lokalisering en betalingsverkeer aan bod, afhankelijk van de behoeftes van de kandidaat.