Cross-Border Magazine 5

19.03.2018

Cross-Border Magazine - 5: Out Now!


De vijfde editie van het Cross-Border Magazine is nu beschikbaar! In deze editie bespreken we interessante succescases, geven we inzicht over de gevolgen van Brexit en de GDPR en kijken we naar het belang van verpakkingen. Lees over de cross-border…

06.02.2018

Interview met Zalando: Care for Customers and Partners


Klanttevredenheid is een van de hoekstenen van Zalando’s organisatie. Die extra stap zetten om een klant een goede beleving te geven is een belangrijk onderdeel van customer care. Volgens Zalando is dat iets dat met een heel team wordt bewerkstelligt.…

16.01.2018

Webwinkel Vakdagen 2018

Bezok ons op de Webwinkel Vakdagen Stand 86 24 en 25 januari 2018
Salesupply is een wereldwijde leverancier van oplossingen op het gebied van e-fulfilment en customer care. Zo kunnen e-retailers schaalbaar, snel en kostenefficiënt groeien. Zoek jij naar oplossingen voor jouw e-commerce logistiek of customer service?…

10.01.2018

Succesvol in e-fulfilment en customer care?


Wil je succesvol blijven doorgroeien als e-tailer? Dan zal je ook de kansen buiten de landsgrenzen moeten verkennen en benutten. Hans Siebum, Managing Director Benelux, vertelde aan online retailers hoe Salesupply hierin helpt op het gebied van fulfilment…

23.06.2017

De grens over!


Cross-border ondernemen, de term ademt kansen. Kansen die steeds meer e-tailers met beide handen willen pakken. Hebt u al gedacht aan de mogelijkheden die de (grote) buitenlandse markten bieden? Het lijkt logisch, maar onderzoek naar de opties…

26.04.2017

Extra kosten voor servicelijn niet langer toegestaan


De consument mag niet langer extra kosten naast de gebruikelijke kosten voor een servicelijn in rekening worden gebracht. Dat heeft het Europees Hof van Justitie in maart 2017 bepaald. Dat betekent dat webwinkels die een 090X-nummer hanteren voor hun…