15.08.2023

Waarom ​​livechat belangrijk is voor je e-commercebedrijf

Het runnen van een e-commercebedrijf is niet eenvoudig. Tussen het verzenden van de bestellingen, het onderhouden van een aanwezigheid op sociale media, het beheren van personeel en honderd-en-een andere dingen - de hamvraag is - hoe zorg je voor je klanten?

01.08.2023

Self fulfillment vs Outsourced fulfillment

E-commercebedrijven: moet je de bestellingen zelf bijhouden of uitbesteden aan een externe partij? Dat is de vraag.  In dit artikel nemen we de voor- en nadelen door van beide opties, zodat je de best geïnformeerde en beste beslissing kunt nemen voor je persoonlijke en professionele omsta

Hoe kies je je Ecommerce Fulfilment locatie?

17.07.2023

Hoe kies je je Ecommerce Fulfilment locatie?

Of het nu gaat om een ​​plek in de zon, je eigen huis of je strategie voor het afhandelen van e-commerceorders, de locatie is alles.  Het maakt niet uit of je een start-up hebt, een small business, een middelgroot bedrijf of je bent marktleider, de locatie(s) van je fulfilmentcen

30.06.2023

De best practice in e-commerce retouren is het automatiseren

Tijdens de Salesupply Ecommerce Returns Week hebben we ons verdiept in internationale e-commerce retouren en de best practices daarvan. Het algehele resultaat: maak het retourproces zo duidelijk, transparant, soepel en probleemloos mogelijk. Probeer daarnaast te leren van je retourproces om retourze

29.06.2023

Optimaliseer de retourervaring en verlicht klantenservice

Denk je erover om een retourenplatform te integreren? Nu is het moment. Neem voor 8 juli 23 contact met ons op en wij brengen geen setupkosten in rekening.  Retourneren is een terugkerend onderwerp in klantenservice. Dit is niet voor niets natuurlijk, klantenservice speelt een belangrijke rol

Contact

Contact