
E-commerce Klantenservice Gids 2019
Customer care blijft een constante uitdaging voor iedere e-commerce ondernemer. De zoektocht naar het beste servicemodel eindigt nooit. Want wat willen uw klanten nu precies? Data lijkt de sleutel om beter in kaart te brengen waar behoefte aan is. Het legt bewijzen op tafel die aantonen wat uw klanten belangrijk vinden. Of dat snelheid, service, levertijd of een eenvoudige retourprocedure is, verschilt per webshop.
Het blijft aan de online verkoper om te bepalen hoe daarop te reageren. Kiest hij voor het aanbieden van meer contactkanalen? Of legt hij de focus op het reduceren van het contact door het optimaliseren van zijn webshop? Elk brand en iedere retailer maakt hier zijn eigen keuzes. In deze Customer Service gids 2019 biedt Salesupply u inzicht in wat wij in de e-commerce customer service zien, op verschillende kanalen en in verschillende landen. Wat vinden (r)etailers en consumenten belangrijk en wat staat ons in de nabije toekomst te wachten op het gebied van nationale en cross-border customer care?
Download de E-commerce Klantenservice Gids 2019.