Retourservice voor klantbeleving én kostenbesparing

Met de snelle groei van cross-border e-commerce wordt  een goede retouren oplossing steeds belangrijker. Voor de klantbeleving én vanuit kostenperspectief. Salesupply biedt een klantvriendelijke kostenefficiënte retourverwerking voor internationale retouren vanuit Europa, de VS en Azië.

Met de retourservice van Salesupply kun je je klanten in 17 landen een lokaal retouradres aanbieden.

In onze retourhubs kunnen we naast de lokale verwerking en opslag ook testing, refurbishing en zelfs vernietiging van de geretourneerde producten aan.

 

Internationaler Retourenservice
Internationaler Retouren Service

De voordelen van de Salesupply retourservice

tickLokaal retouradres én verwerking in 17 landen
tickVanuit Europa, VS en China
tickGeconsolideerde verzending retouren naar je DC
tickVoorkom lange retourtijden en hoge retourkosten
tickSnelle plug & play integratie
tickLokale verwerking, opslag, testing, refurbishing
tickSnellere refunds, verbeterde klantbeleving

Bent u geïnteresseerd?

Retouroplossing Internationale Marktplaatsen

Verkoop je via (inter)nationale marktplaatsen als Amazon, eBay, Bol.com of CDiscount en zoek je een lokale retouroplossing? Met onze specifieke marketplace retour services zoals bijvoorbeeld onze Amazon retourservice, voldoe je aan de gestelde richtlijnen en kun je een retouradres aanbieden. Vraag vandaag nog naar de mogelijkheden!

Internationale Marktplätze

Meer dan 500 top brands vertrouwen op Salesupply

Dit zeggen onze klanten:

"Een van onze beste beslissingen was Salesupply betrekken bij onze internationalisering. Onze samenwerking staat dan ook synoniem aan deskundigheid, energie en daadkracht. "

Peter-Jan Broeders
azalp.nl

Contact Us

Contact Us