Realiseer samen met Salesupply the American dream

De VS is de droommarkt voor de meeste ecommercebedrijven. De oneindige mogelijkheden gaan echter gepaard met behoorlijke uitdagingen. De enorme omvang van het land, gecombineerd met de hevige concurrentie en hoge klantverwachtingen, betekent dat bijna alles perfect moet verlopen om de Amerikaanse droom te verwezenlijken.

Ecommerce fulfillment is een belangrijk onderdeel van je succes. Je moet binnen no-time kunnen leveren tegen het laagst mogelijke tarief, zo niet gratis. Met ons Amerikaanse ecommerce fulfillmentnetwerk garandeert Salesupply een snelle levering met standaard lokale verzending van 1-2 dagen. Dit netwerk stelt ons in staat om als externe fulfillmentprovider voor Amazon Prime (Fulfilment by Merchant) te fungeren.

Meer informatie over ons USA Fulfillment Center netwerk

5 strategische fulfillment centers in de VS

Salesupply biedt ecommerce fulfillment centers aan op 5 strategische locaties in Amerika voor lokale opslag en levering van je producten. Het Amerikaanse ecommerce fulfillment netwerk van Salesupply bestaat uit warehouses in Miami, New Jersey, Atlanta, Denver en Pennsylvania. Het USA Fulfillment netwerk van Salesupply biedt de volgende voordelen:

  • tickStandaard local shipping in 2 dagen overal in continentaal VS bezorgd
  • tickLagere bezorgkosten
  • tickSnellere verzendtijden
  • tickVerlaagt de carbon footprint
  • tickHogere klanttevredenheid

Wat onze Amerikaanse fulfillment services cover:

In onze USA fulfillment centers kunnen we je helpen met:

Order management

De consument klikt op 'kopen' en wij verpakken en verzenden de bestelling - snel en nauwkeurig - 7 dagen per week. Bij Salesupply verzorgen we het hele proces, inclusief het ontvangen, volgen, verzenden en retourneren van de bestellingen. De integratie is makkelijk opgezet, wij ondersteunen de populaire ecommerce-, CRM-, en order management systemen.


Voorraadbeheer

Met Salesupply als je Shopify fulfillment partner, grijpen je klanten nooit naast je producten. Door de naadloze integratie zorgen wij voor de voorraadplanning, zodat jij je nooit zorgen hoeft te maken over onder- of over voorraad, verliezen en tekorten.

Retourbeheer

Als je het goed doet, hoeven retouren geen enorme kostenpost te zijn. Bovendien kunnen retouren repeat sales en positieve mond-tot-mondreclame te bevorderen. Bij Salesupply kunnen we het volledige retourproces verzorgen, inclusief: terugbetalingen op dezelfde dag, geoptimaliseerde return-to-stock, en het opknappen en repareren van producten.


FbM-services, inclusief Amazon Prime

Bij Salesupply zijn we in staat om binnen 1 tot 2 dagen overal in de VS te bezorgen tegen een betaalbaar lokaal tarief. Daarom is Salesupply geaccrediteerd om FbM (Fulfillment by Merchant) aan te bieden, waardoor klanten gunstiger kunnen verkopen via Amazon Prime. Met FbM hebben webshops zelf de volledige controle over het gehele afhandelings- en verzendproces.

Salesupply USA ecommerce fulfillment: schaalbaar, flexibel, voordelig

Salesupply biedt een van de meest schaalbare, flexibele global ecommerce fulfillment oplossingen. De connectiviteit van onze oplossing garandeert een snelle, naadloze installatie. Onze WMS-connectie zorgt ervoor dat u altijd realtime inzicht heeft. De volgende platforms integreren met de fulfillment service van Salesupply:

  • tickDemandware / Salesforce 
  • tickMagento (1 & 2)
  • tickShopify
  • tickWooCommerce
  • tickPrestashop
  • tickIntershop
  • tickSalesforce e-commerce Cloud
  • tickLightspeed
  • tickLinnworks

Ecommerce Fulfillment Center New Jersey

Het warehouse van 140.00 m2 in Wayne, New Jersey ligt dicht bij New York City en de havens van New Jersey en is daarom ideaal voor distributie aan de oostkust. Het New Jersey warehouse biedt de volgende voordelen:

  • tickDock-to-stock tijd 24 uur
  • tick99,8% ordernauwkeurigheid
  • tick24-uurs orderverwerking
  • tick140.00 m2 warehouse-ruimte
  • tick10.000+ m2 met climate control
  • tickStrategische locatie in New Jersey
  • tickIntegratie met alle populaire ecommerce platforms
  • tickZowel B2B als B2C
  • tickSame day shipping
  • tickFEFO/FIFO voorraadcontrole

Ecommerce Fulfillment Center Miami

Met zijn strategische ligging is het warehouse in Miami, Florida een geweldige locatie voor bedrijven die klanten in het zuidoosten en in het hele land bedienen. Het warehouse in Miami biedt de volgende voordelen:

  • tickStrategische locatie in Florida
  • tickMeer dan 10 jaar ervaring in ecommerce fulfillment
  • tickZowel B2B als B2C
  • tick’S nachts verzenden mogelijk
  • tickDock-to-stock tijd 48 uur
  • tickCut-off tijd voor fulfillment op dezelfde dag 14:00 uur
  • tickFlexibele verpakkingsoplossingen
  • tickMulti-channel fulfillment
  • tickOrderverzending email notificaties
  • tickRealtime integratie van bestellingen, tracking en voorraad
  • tickGereduceerde pakket- en vrachttarieven

Ecommerce Fulfillment Center Atlanta

Het Atlanta warehouse is op slechts 2 uur vliegen verwijderd van 70% van de VS. Daarmee is het 155.000 m2 warehouse ideaal als logistiek knooppunt voor bedrijven die klanten in het zuidoosten en in het hele land bedienen. Het warehouse in Atlanta biedt de volgende voordelen:

  • tickStrategische locatie in Georgia
  • tick155,000 m2 warehouse
  • tickGem. 7.000+ bestellingen verzonden per dag
  • tick99,8% ordernauwkeurigheid
  • tickDock-to-stock tijd 24 uur
  • tick24-uurs orderverwerking
  • tick48-uurs retourverwerking
  • tickIntegratie met alle populaire ecommerce platforms
  • tickZowel B2B als B2C
  • tickUitstekende beveiliging met alarmsysteem, videobewaking en sprinklersysteem
  • tickFEFO/FIFO voorraadcontrole

Ecommerce Fulfilment Center Pennsylvania

Met zijn strategische ligging is het 110.000 m2 warehouse in Reading, Pennsylvania ideaal voor distributie aan de oostkust. Het magazijn in Pennsylvania biedt de volgende voordelen:

  • tickGem. 3.000 – 5.000 bestellingen verzonden per dag
  • tick110.000 m2 warehouse
  • tickStrategische locatie in Reading, Pennsylvania
  • tickIntegratie met alle populaire ecommerce platforms
  • tickZowel B2B als B2C
  • tickBeveiligde warehouse
  • tickOp maat gemaakte pick & pack-fulfillment
  • tickSame day/next day shipping support
  • tickVerzendopties met meerdere vervoerders

Ecommerce Fulfilment Center Denver

Met zijn strategische ligging zorgt het 105.000 m2 warehouse van Denver ervoor dat zendingen snel en efficiënt overal in de Verenigde Staten kunnen worden geleverd. Het warehouse in Denver biedt de volgende voordelen:

  • tickDock-to-stock tijd 24 uur
  • tick99,8% ordernauwkeurigheid
  • tick24-uurs orderverwerking
  • tickGem. 9.000+ bestellingen verzonden per dag
  • tick105.000 m2 warehouse
  • tickStrategische locatie in Colorado
  • tickIntegratie met alle populaire ecommerce platforms
  • tickZowel B2B als B2C
  • tickUitstekende beveiliging met alarmsysteem, videobewaking en sprinklersysteem
  • tickFEFO/FIFO voorraadcontrole

USA Fulfilment Center FAQ's

Bij de overweging om je fulfillment in de VS uit te besteden kunnen twijfels ontstaan. Dat is normaal. Lees hier hoe Salesupply ervoor zorgt dat jouw bestellingen on-brand zijn en op tijd bij de klant worden bezorgd, terwijl jij gedurende het hele proces op de hoogte bent.

Het uitbesteden van fulfillment kan veel groeiende ecommerce bedrijven ten goede komen. Hier zijn enkele belangrijke benchmarks om te controleren of je bedrijf klaar is om fulfillment uit te besteden aan een derde partij (3pl) zoals Salesupply:
  • tickJe hebt bijna geen voorraadruimte meer
  • tickJe besteedt meerdere uren per week aan het inpakken en verzenden van bestellingen
  • tickJe verzendt meer dan 1000 bestellingen per maand
  • tickJe kunt meer tijd gebruiken om je te concentreren op je core business
  • tickJe wilt niet investeren in warehouses, heftrucks, arbeid, etc.
  • tickJe wilt je verzendkosten verlagen (inclusief retourkosten) en je wilt de levertijden verlagen
Voor Salesupply is het van groot belang dat onze klanten ‘in control’ zijn. Alleen zo kan de samenwerking echt een succes worden. Dit is hoe wij dit bereiken:
Dashboard applicatie. We hebben een dashboardapplicatie ontwikkeld waarin klanten realtime inzage hebben in het fulfillmentproces.
Fulfilment-portaal. Als klant heb je volledige toegang tot ons Fulfillment-portaal waar alle rapportages (dag/week/maand/jaar) terug te vinden zijn.
Overleg. We plannen wekelijks of maandelijks calls in met onze klanten. Tijdens deze calls bespreken wij het gehele proces, wat de voortgang is vergeleken met de week/maand ervoor en welke mogelijke verbeterpunten we hebben ontdekt.
Salesupply controleert elke ochtend de bestellingen van de vorige dag (dezelfde dag voor same-day delivery): zijn al deze bestellingen correct verwerkt en verzonden? Zo niet, dan geven wij in onze terugkoppeling naar de klant onmiddellijk aan waarom deze orders niet verzonden zijn, zodat zij dit op tijd kunnen terugkoppelen naar de consument. Zo blijft de klant én de consument te allen tijde op de hoogte van de voortgang, en heeft het fulfillmentproces een positieve impact op je customer experience.

Voor Salesupply is de optimale customer experience een speerpunt in de samenwerking. Het fulfillmentproces wordt zo veel mogelijk op maat gemaakt zodat dit perfect aansluit bij je merk en de positionering. Uiteraard hoort het bezorgmoment/de uitpakervaring daar ook bij. Daarom heb je als klant volledige inspraak in het fulfillmentproces.

Lees dit artikel voor een uitgebreid antwoord op bovenstaande vragen. Wil je meer weten over hoe wij als fulfillment provider omgaan met je bestellingen? Neem dan contact op.

 

Contact

Contact