De VS is de droommarkt voor de meeste ecommercebedrijven. De oneindige mogelijkheden gaan echter gepaard met behoorlijke uitdagingen. De enorme omvang van het land, gecombineerd met de hevige concurrentie en hoge klantverwachtingen, betekent dat bijna alles perfect moet verlopen om de Amerikaanse droom te verwezenlijken.
Ecommerce fulfillment is een belangrijk onderdeel van je succes. Je moet binnen no-time kunnen leveren tegen het laagst mogelijke tarief, zo niet gratis. Met ons Amerikaanse ecommerce fulfillmentnetwerk garandeert Salesupply een snelle levering met standaard lokale verzending van 1-2 dagen. Dit netwerk stelt ons in staat om als externe fulfillmentprovider voor Amazon Prime (Fulfilment by Merchant) te fungeren.
Meer informatie over ons USA Fulfillment Center netwerk
Salesupply biedt ecommerce fulfillment centers aan op 5 strategische locaties in Amerika voor lokale opslag en levering van je producten. Het Amerikaanse ecommerce fulfillment netwerk van Salesupply bestaat uit warehouses in Miami, New Jersey, Atlanta, Denver en Pennsylvania. Het USA Fulfillment netwerk van Salesupply biedt de volgende voordelen:
De consument klikt op 'kopen' en wij verpakken en verzenden de bestelling - snel en nauwkeurig - 7 dagen per week. Bij Salesupply verzorgen we het hele proces, inclusief het ontvangen, volgen, verzenden en retourneren van de bestellingen. De integratie is makkelijk opgezet, wij ondersteunen de populaire ecommerce-, CRM-, en order management systemen.
Met Salesupply als je Shopify fulfillment partner, grijpen je klanten nooit naast je producten. Door de naadloze integratie zorgen wij voor de voorraadplanning, zodat jij je nooit zorgen hoeft te maken over onder- of over voorraad, verliezen en tekorten.
Als je het goed doet, hoeven retouren geen enorme kostenpost te zijn. Bovendien kunnen retouren repeat sales en positieve mond-tot-mondreclame te bevorderen. Bij Salesupply kunnen we het volledige retourproces verzorgen, inclusief: terugbetalingen op dezelfde dag, geoptimaliseerde return-to-stock, en het opknappen en repareren van producten.
Bij Salesupply zijn we in staat om binnen 1 tot 2 dagen overal in de VS te bezorgen tegen een betaalbaar lokaal tarief. Daarom is Salesupply geaccrediteerd om FbM (Fulfillment by Merchant) aan te bieden, waardoor klanten gunstiger kunnen verkopen via Amazon Prime. Met FbM hebben webshops zelf de volledige controle over het gehele afhandelings- en verzendproces.
Salesupply biedt een van de meest schaalbare, flexibele global ecommerce fulfillment oplossingen. De connectiviteit van onze oplossing garandeert een snelle, naadloze installatie. Onze WMS-connectie zorgt ervoor dat u altijd realtime inzicht heeft. De volgende platforms integreren met de fulfillment service van Salesupply:
Het warehouse van 140.00 m2 in Wayne, New Jersey ligt dicht bij New York City en de havens van New Jersey en is daarom ideaal voor distributie aan de oostkust. Het New Jersey warehouse biedt de volgende voordelen:
Met zijn strategische ligging is het warehouse in Miami, Florida een geweldige locatie voor bedrijven die klanten in het zuidoosten en in het hele land bedienen. Het warehouse in Miami biedt de volgende voordelen:
Het Atlanta warehouse is op slechts 2 uur vliegen verwijderd van 70% van de VS. Daarmee is het 155.000 m2 warehouse ideaal als logistiek knooppunt voor bedrijven die klanten in het zuidoosten en in het hele land bedienen. Het warehouse in Atlanta biedt de volgende voordelen:
Met zijn strategische ligging is het 110.000 m2 warehouse in Reading, Pennsylvania ideaal voor distributie aan de oostkust. Het magazijn in Pennsylvania biedt de volgende voordelen:
Met zijn strategische ligging zorgt het 105.000 m2 warehouse van Denver ervoor dat zendingen snel en efficiënt overal in de Verenigde Staten kunnen worden geleverd. Het warehouse in Denver biedt de volgende voordelen:
Bij de overweging om je fulfillment in de VS uit te besteden kunnen twijfels ontstaan. Dat is normaal. Lees hier hoe Salesupply ervoor zorgt dat jouw bestellingen on-brand zijn en op tijd bij de klant worden bezorgd, terwijl jij gedurende het hele proces op de hoogte bent.
Voor Salesupply is de optimale customer experience een speerpunt in de samenwerking. Het fulfillmentproces wordt zo veel mogelijk op maat gemaakt zodat dit perfect aansluit bij je merk en de positionering. Uiteraard hoort het bezorgmoment/de uitpakervaring daar ook bij. Daarom heb je als klant volledige inspraak in het fulfillmentproces.
Lees dit artikel voor een uitgebreid antwoord op bovenstaande vragen. Wil je meer weten over hoe wij als fulfillment provider omgaan met je bestellingen? Neem dan contact op.
Copyright © 2008-2023 Salesupply, All rights reserved.