De VS is de droommarkt voor de meeste ecommercebedrijven. De oneindige mogelijkheden gaan echter gepaard met behoorlijke uitdagingen. De enorme omvang van het land, gecombineerd met de hevige concurrentie en hoge klantverwachtingen, betekent dat bijna alles perfect moet verlopen om de Amerikaanse droom te verwezenlijken. Ecommerce fulfillment is een belangrijk onderdeel van je succes. Je moet binnen no-time kunnen leveren tegen het laagst mogelijke tarief. Met ons Amerikaanse efulfillment netwerk garanderen we snelle levering tegen lage, lokale tarieven.
Salesupply biedt ecommerce fulfillment centers aan op 5 strategische locaties in Amerika voor lokale opslag en levering van je producten. Het Amerikaanse ecommerce fulfillment netwerk van Salesupply bestaat uit warehouses in Miami, New Jersey, Atlanta, Denver en Pennsylvania. Het USA Fulfillment netwerk van Salesupply biedt de volgende voordelen:
De consument klikt op ‘kopen’ en wij verpakken en verzenden de bestelling – snel en nauwkeurig – 7 dagen per week. Bij Salesupply verzorgen we het hele proces, inclusief het ontvangen, volgen, verzenden en retourneren van de bestellingen. De integratie is makkelijk opgezet, wij ondersteunen de populaire ecommerce-, CRM-, en order management systemen.
Met Salesupply als je Shopify fulfillment partner, grijpen je klanten nooit naast je producten. Door de naadloze integratie zorgen wij voor de voorraadplanning, zodat jij je nooit zorgen hoeft te maken over onder- of over voorraad, verliezen en tekorten.
Als je het goed doet, hoeven retouren geen enorme kostenpost te zijn. Bovendien kunnen retouren repeat sales en positieve mond-tot-mondreclame te bevorderen. Bij Salesupply kunnen we het volledige retourproces verzorgen, inclusief: terugbetalingen op dezelfde dag, geoptimaliseerde return-to-stock, en het opknappen en repareren van producten.
Bij Salesupply zijn we in staat om binnen 1 tot 2 dagen overal in de VS te bezorgen tegen een betaalbaar lokaal tarief. Daarom is Salesupply geaccrediteerd om FbM (Fulfillment by Merchant) aan te bieden, waardoor klanten gunstiger kunnen verkopen via Amazon Prime. Met FbM hebben webshops zelf de volledige controle over het gehele afhandelings- en verzendproces.
Salesupply biedt een van de meest schaalbare, flexibele global ecommerce fulfillment oplossingen. De connectiviteit van onze oplossing garandeert een snelle, naadloze installatie. Onze WMS-connectie zorgt ervoor dat je altijd realtime inzicht hebt. De volgende platforms integreren met de fulfillment service van Salesupply:
Het warehouse van 140.00 m2 in Wayne, New Jersey ligt dicht bij New York City en de havens van New Jersey en is daarom ideaal voor distributie aan de oostkust. Het New Jersey warehouse biedt de volgende voordelen:
Met zijn strategische ligging is het warehouse in Miami, Florida een geweldige locatie voor bedrijven die klanten in het zuidoosten en in het hele land bedienen. Het warehouse in Miami biedt de volgende voordelen:
Het Atlanta warehouse is op slechts 2 uur vliegen verwijderd van 70% van de VS. Daarmee is het 155.000 m2 warehouse ideaal als logistiek knooppunt voor bedrijven die klanten in het zuidoosten en in het hele land bedienen. Het warehouse in Atlanta biedt de volgende voordelen:
Met zijn strategische ligging is het 110.000 m2 warehouse in Reading, Pennsylvania ideaal voor distributie aan de oostkust. Het magazijn in Pennsylvania biedt de volgende voordelen:
Met zijn strategische ligging zorgt het 105.000 m2 warehouse van Denver ervoor dat zendingen snel en efficiënt overal in de Verenigde Staten kunnen worden geleverd. Het warehouse in Denver biedt de volgende voordelen:
Het uitbesteden van fulfillment kan veel groeiende ecommercebedrijven ten goede komen. Hier zijn enkele belangrijke benchmarks om te controleren of je bedrijf klaar is om fulfillment uit te besteden aan een derde partij (3pl) zoals Salesupply:
Elke ochtend controleert Salesupply de orders van de vorige dag (dezelfde dag voor same-day delivery): zijn al deze orders goed verwerkt en verzonden? Zo niet, dan geven wij in onze terugkoppeling aan de klant direct aan waarom deze bestellingen niet zijn verzonden, zodat zij de consument tijdig kunnen informeren. Op deze manier worden de klant en de consument te allen tijde op de hoogte gehouden van de voortgang en heeft het fulfillment proces een positieve invloed op uw klantervaring.
Voor Salesupply is de optimale klantervaring een van de speerpunten in de samenwerking. Het fulfillment proces wordt zoveel mogelijk op maat gemaakt zodat het perfect aansluit bij uw merk en positionering.