Generatieve kunstmatige intelligentie verandert de wereld in sneltreinvaart. Het is een echte gamechanger voor bedrijven met drastische vernieuwingen binnen nagenoeg alle bedrijfsprocessen en -functies.
Ook klantenservice wordt door AI geherdefinieerd, zowel voor klanten als voor klantenservice medewerkers. Voor webshops biedt AI een ongeëvenaard potentieel om effectiever te werken, de kosten te verlagen én de klantervaring te verbeteren.
Bij Salesupply zorgen we ervoor dat de toepassing van AI binnen klantenservice bijdraagt aan het algemene doel van klantenservice: tevreden, terugkerende, klanten. Ontdek hoe onze AI klantenservice tools je kosten verlagen, de effectiviteit van klantenservicemedewerkers verhogen en de klantervaring verbeteren.
Wil je de voordelen van Artificial Intelligence benutten maar aarzel je om je directe klantcontact volledig aan technologie over te laten? Wij ook, daarom hebben we Salesupply Hybride AI Chat ontwikkeld. Met deze AI Chatbot profiteer je optimaal van alles wat Kunstmatige Intelligentie te bieden heeft met de gegarandeerde veiligheid van menselijke controle. Het beste van twee werelden!
De voordelen van Hybride AI in Klantenservice
Zoals eerder besproken, is AI-technologie nog volop in ontwikkeling. We begrijpen dat je blindelings moet kunnen vertrouwen op de toepassing van AI in klantenservice. Daarom ontwikkelen we al onze AI-toepassingen met de volgende garanties:
Om de AI Chatbot specifiek te trainen op een webshop, nemen wij veel shopspecifieke informatie op in de AI Bot training zoals geanonimiseerde klantenservicegeschiedenis, veelgestelde vragen, de complete webshop, productinformatie, het CMS etc. Op deze manier beschikt de AI oplossing over alle product- en bestelinformatie die nodig is om klanten tijdens hun klantreis te helpen.
Onze AI-oplossingen worden constant op kwaliteit gecontroleerd door onze agenten en door de AI-applicaties zelf voor verdere verbeteringen en updates.