Kleding Fulfillment

Kleding Fulfillment Diensten

Kleding fulfillment omvat het proces van opslaan, picken, verpakken en verzenden van kleding naar klanten, waarbij ervoor wordt gezorgd dat elke bestelling met zorg en precisie wordt behandeld. Door gebruik te maken van topmethoden en nieuwe oplossingen kunnen bedrijven de modeconsumenten van vandaag tevreden stellen door hun favoriete stijlen en trends snel en betrouwbaar te leveren. Van voorraadbeheer tot het uitvoeren van vlekkeloze leveringen, effectieve kleding fulfillment is de basis van elk goedlopend fashion ecommerce bedrijf.

In deze zeer competitieve online industrie is een efficiënte kleding fulfillment de sleutel tot klanttevredenheid en duurzaam zakelijk succes. Mode gaat gepaard met hevige concurrentie, veeleisende en niet-loyale klanten, lagere marges en hoge retourpercentages. Hoe u uw bedrijf winstgevend kunt houden, is ten eerste door optimaal te voldoen aan de (lokale) behoeften en verwachtingen van uw klanten, zoals snelle verzending, pakketlockers of rembourszendingen. Ten tweede door de kosten zo laag mogelijk te houden. Dit kun je bereiken door lokaal te verzenden en retouren lokaal te verzamelen.

Met 25+ fulfillment centers en een naadloze integratieservice ontvangen je klanten hun pakket tegen lokale tarieven met lokale levertijden. Terwijl wij uw proces stroomlijnen, kunt u zich richten op groei.

Redenen om Kleding Fulfillment met Salesupply te kiezen

De kleding fulfillment diensten van Salesupply onderscheiden zich door hun branche-expertise en toewijding aan topkwaliteit. Wij bieden op maat gemaakte oplossingen met geavanceerde technologie voor het real-time volgen van voorraden en naadloze integratie met de belangrijkste e-commerce platforms. Met een wereldwijd bereik, schaalbare operaties en verpakkingsopties op maat zorgt Salesupply voor efficiëntie en uitzonderlijke klanttevredenheid, waardoor wij de eerste keuze zijn voor uw kleding fulfillment.

Waarom Salesupply?

Orderbeheer

De klant klikt op de ‘koop’ knop en wij verzamelen, verpakken en verzenden de bestelling – snel en accuraat – 7 dagen per week. Bij Salesupply nemen we het hele proces op ons, inclusief het ontvangen, volgen, fulfillment en retourneren van de bestellingen.

24/7 real-time overzicht

Bij Salesupply heb jij de touwtjes in handen, daarom hebben we veel moeite gedaan om je een 24/7 real-time overzicht te geven van je Kleding Fulfillment proces. Met onze dashboard applicatie hebben onze klanten altijd het laatste inzicht in het fulfillment proces. In de Fulfillment portal heb je toegang tot alle (dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse/jaarlijkse) fulfillment rapportages.

Voorraadbeheer

Met Salesupply als jouw Kleding Fulfillment partner zullen jouw klanten jouw producten nooit missen. Door de naadloze integratie zorgen wij voor de voorraadplanning zodat jij je nooit zorgen hoeft te maken over te grote voorraden, te kleine voorraden, verliezen en tekorten.

Retourbeheer

Als je het goed doet, hoeven retourzendingen niet zoveel te kosten als je nu in rekening wordt gebracht. Daarnaast kunnen retourzendingen helpen bij het verhogen van herhaalverkopen en het bevorderen van positieve mond-tot-mondreclame. Bij Salesupply kunnen we volledige retourservices aanbieden, waaronder: terugbetalingen aan klanten op dezelfde dag, geoptimaliseerde retouren naar voorraad en productrenovatie en -reparatie.

Klaar om een wereldspeler te worden?

Kleding Fulfillment FAQs

Kleding Fulfillment Diensten zijn gespecialiseerd in het opslaan, verpakken en verzenden van producten op abonnementsbasis volgens een terugkerend schema. We handelen alles af, van voorraadbeheer tot levering aan je abonnees.

Elke ochtend controleert Salesupply de orders van de vorige dag (dezelfde dag voor same-day delivery): zijn al deze orders goed verwerkt en verzonden? Zo niet, dan geven wij in onze terugkoppeling aan de klant direct aan waarom deze bestellingen niet zijn verzonden, zodat zij de consument tijdig kunnen informeren. Op deze manier worden de klant en de consument te allen tijde op de hoogte gehouden van de voortgang en heeft het fulfillment proces een positieve invloed op uw klantervaring.

Voor Salesupply is de optimale klantervaring een van de speerpunten in de samenwerking. Het fulfillment proces wordt zoveel mogelijk op maat gemaakt zodat het perfect aansluit bij uw merk en positionering.

Onze andere diensten combineren met fulfillment

Bij Salesupply bieden we niet alleen fulfillment services uitbesteden, maar ook uitgebreide opties voor het uitbesteden van je retourservice. Met de internationale retourservice van Salesupply kun je een lokaal retouradres aanbieden aan je klanten in 25 landen.

In onze return hubs kunnen we naast lokale verwerking en opslag ook het testen, opknappen en zelfs vernietigen van de geretourneerde producten verzorgen.

Bij Salesupply bieden we uitzonderlijke klantenservice vanuit locaties over de hele wereld. Ons toegewijde team biedt klantenservice in lokale talen voor duidelijke en effectieve communicatie. We zijn op werkdagen overdag en ’s avonds beschikbaar, evenals in het weekend, om aan uw behoeften te voldoen. Daarnaast bieden we flexibele oplossingen voor piekseizoenen, zodat u alleen uw overflow aan klantenservice kunt uitbesteden, zodat u verzekerd bent van naadloze ondersteuning tijdens perioden met een hoge vraag.

Squashpoint
SquashpointStef Gehlen / Owner
"Salesupply stelt ons in staat om snel te handelen en uit te breiden naar andere landen."
Body Engineers
Body EngineersTavi Castro / CEO
"Effectieve webshopintegratie, eenvoudige schaalbaarheid, efficiënte operaties."

Fulfillment klantverhalen

Klaar om een wereldspeler te worden?