Salesupply biedt een snelle en probleemloze set-up voor WooCommerce merchants. Met plug & play integratie zorgen onze fulfilment services voor geautomatiseerde orderverwerking en gestroomlijnd voorraadbeheer, waardoor je een opmerkelijke klantervaring kunt bieden en tegelijkertijd kosten kunt besparen.
De consument klikt op ‘kopen’ en wij verpakken en verzenden de bestelling – snel en nauwkeurig – 7 dagen per week. Bij Salesupply verzorgen we het hele proces, inclusief het ontvangen, volgen, verzenden en retourneren van de bestellingen. WooCommerce integreert perfect met onze orderbeheersystemen
Met Salesupply als je WooCommerce fulfillment partner, grijpen je klanten nooit naast je producten. Door de naadloze integratie zorgen wij voor de voorraadplanning, zodat jij je nooit zorgen hoeft te maken over onder- of over voorraad, verliezen en tekorten.
Bij Salesupply heb jij de touwtjes in handen, daarom bieden we je 24/7 realtime inzicht in je fulfillmentproces. Met onze dashboard applicatie hebben onze klanten altijd het nieuwste inzicht in het fulfillmentproces. Daarbij heb je in het fulfillment-portaal toegang tot alle (dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse/jaarlijkse) fulfillmentrapporten.
Als je het goed doet, hoeven retouren geen enorme kostenpost te zijn. Bovendien kunnen retouren repeat sales en positieve mond-tot-mondreclame te bevorderen. Bij Salesupply kunnen we het volledige retourproces verzorgen, inclusief: terugbetalingen op dezelfde dag, geoptimaliseerde return-to-stock, en het opknappen en repareren van producten.
Bij Salesupply zijn we in staat om binnen 1 tot 2 dagen overal in de VS te bezorgen tegen een betaalbaar lokaal tarief. Daarom is Salesupply geaccrediteerd om FbM (Fulfillment by Merchant) aan te bieden, waardoor klanten gunstiger kunnen verkopen via Amazon Prime. Met FbM hebben webshops zelf de volledige controle over het gehele afhandelings- en verzendproces.
Het uitbesteden van orderafhandeling kan veel groeiende e-commercebedrijven ten goede komen. Hier zijn enkele belangrijke criteria om te controleren of jouw bedrijf klaar is om de orderafhandeling uit te besteden aan een derde partij (3PL) zoals Salesupply:
Voor Salesupply is het cruciaal dat onze klanten ‘in controle’ zijn. Pas dan kan de samenwerking echt succesvol zijn. Zo doen we dat:
Elke ochtend controleert Salesupply de bestellingen van de vorige dag (op dezelfde dag voor levering op dezelfde dag): zijn al deze bestellingen correct verwerkt en verzonden? Zo niet, dan geven we onmiddellijk in onze feedback aan de klant aan waarom deze bestellingen niet zijn verzonden, zodat ze de consument tijdig kunnen informeren. Op deze manier blijven de klant en de consument te allen tijde op de hoogte van de voortgang, en heeft het orderafhandelingsproces een positieve invloed op jouw klantbeleving.
Voor Salesupply is de optimale klantbeleving een van de speerpunten in de samenwerking. Het orderafhandelingsproces is zo veel mogelijk aangepast zodat het perfect aansluit bij jouw merk en positionering. Lees dit artikel voor een uitgebreid antwoord op de bovenstaande vragen. Wil je meer weten over hoe wij jouw bestellingen als orderafhandelingspartner behandelen? Neem contact met ons op.