Native Customer Care in 6 landen • E-mail, Telefoon en Chat • Live binnen 6 weken.
Grootschalig Customer Care Partnership met Expert Duitsland • Focus op Klanttevredenheid en een continue verbetering van de Klantervaring • Via Telefoon en E-mail.
Customer Care USA • Retourservice • Repair Center USA.
Native Customer Care in 11 landen voor het Heating/Cooling productassortiment van Panasonic • Customer Care via Telefoon en E-mail.
Customer Care in 10 landen • Fulfillment en order management vanuit centraal warehouse • Return Service in 6 landen.
High-end Fashion Customer Care met echte fashionistas in 4 landen • Telefoon, E-mail en Chat.
Native Customer Care in 6 landen • E-mail, Telefoon, Chat, Social Media.
Hoe ISKN kosten en levertijden in de VS verlaagde met de fulfilment - retour en refurbishmentservice van Salesupply.
Advisering Brexitstrategie & ondersteuning van belangrijkste speerpunt: verduurzaming • Kostenreductie & verhogen van klantbeleving door lokale retourverwerking.
Native Customer Care in 6 landen "Met name het intern opvangen van drukte en ziektegevallen voor de internationale klantenservice was een uitdaging.”
Hoe Bears with Benefits met zijn D2C kanaal in slechts 7 weken live ging in Italie dankzij e-fulfilment en native customer service van Salesupply.
Hoe Paez een crisis doorstond door volledig te focussen op klantenservice, samen met Salesupply.
Om online klanten dezelfde ervaring te bieden als ze in de winkel gewend zijn, werkt Karhu samen met het native Fashion Customer Care team van Salesupply.
Customer care in 5 landen • Telefoon en E-mail.
Customer Care in Frankrijk Duitsland en Oostenrijk • Telefoon en E-mail.
Salesupply voert de eerstelijns klantenservice (incl Amazon) uit met native teams in Nederland en Duitsland en met een centraal Engelstalig team in Nederland.
Hoe de flexibele plug & play efulfilment oplossing van Salesupply een belangrijke rol speelt in het creeren van een ‘WOW’ ervaring voor klanten van Superfluid.
Customer Care in 9 landen • Telefoon, E-mail en Chat • Review management.
Tijdens de piekseizoenen van Shoebaloo staat de telefoon 6 dagen per week doorgeschakeld naar ons klantenservice team.
Hoe verover je vanuit Nederland de VS met een klein food product? Salesupply hielp Vinoos van start in de VS met lokale expertise en fulfillment services.
Cross Border ondersteuning en Customer Care Duitsland.
Rainkiss vertrouwt op Salesupply voor de wereldwijde fulfilment vanuit 3 regionale fulfilmentcentra in de Verenigde Staten, Engeland en Nederland.
Bent u geïnteresseerd?
Copyright © 2008-2023 Salesupply, All rights reserved.