Fulfillment
De consumentenelektronica-industrie is enorm, met een omzet die naar verwachting zal groeien van 351 miljard dollar in 2018 tot 419 miljard dollar in 2022. Deze groei zorgt voor extra druk op de toeleveringsketen en het fulfillment proces. Effectieve magazijnoplossingen helpen bij het beheren van de voorraad en zorgen voor een soepele overgang van het ontvangen van zendingen naar het verzenden van bestellingen.
Elektronica fulfillment diensten hebben als doel om het leven van consumenten te vereenvoudigen, maar ze brengen ook specifieke uitdagingen met zich mee voor online verkopers. Elektronica raakt bijvoorbeeld snel verouderd. Het in balans brengen van de juiste hoeveelheid voorraad is cruciaal – te veel voorraad kan leiden tot verouderde voorraad, terwijl te weinig voorraad kan resulteren in stockouts en gemiste verkopen. Samenwerken met een externe logistieke dienstverlener (3PL) kan helpen om herbestelpunten in te stellen en optimale voorraadniveaus te handhaven. Elektronica is ook waardevol, waardoor beveiliging van vitaal belang is. Beveiligde magazijnen en software voor het bijhouden van voorraden kunnen diefstal voorkomen en voorraadniveaus en verkopen bewaken.
Door deze uitdagingen aan te gaan, kunt u uw elektronica fulfillment proces stroomlijnen en de groeiende vraag bijhouden. Salesupply is er voor online elektronica services. Met 20+ fulfillment centra en een naadloze geïntegreerde service ontvangt uw klant zijn pakket tegen lokale tarieven met lokale levertijden. Terwijl wij uw proces stroomlijnen, kunt u zich richten op groei.
Met 25+ fulfillment centers en een naadloze integratieservice ontvangen je klanten hun pakket tegen lokale tarieven met lokale levertijden. Terwijl wij uw proces stroomlijnen, kunt u zich richten op groei.
De elektronica fulfillment diensten van Salesupply onderscheiden zich door hun branche-expertise en toewijding aan uitmuntendheid. Wij bieden oplossingen op maat met geavanceerde technologie voor het real-time volgen van voorraden en naadloze integratie met de belangrijkste e-commerce platforms. Met een wereldwijd bereik, schaalbare operaties en verpakkingsopties op maat garandeert Salesupply efficiëntie en uitzonderlijke klanttevredenheid, waardoor wij een uitstekende keuze zijn als uw fulfillment partner.
De klant klikt op de ‘koop’ knop en wij verzamelen, verpakken en verzenden de bestelling – snel en accuraat – 7 dagen per week. Bij Salesupply nemen we het hele proces op ons, inclusief het ontvangen, volgen, fulfillment en retourneren van de bestellingen.
Bij Salesupply heb jij de touwtjes in handen, daarom hebben we veel moeite gedaan om je een 24/7 real-time overzicht te geven van je Apparel fulfillment proces. Met onze dashboard applicatie hebben onze klanten altijd het laatste inzicht in het fulfillment proces. In de Fulfillment portal heb je toegang tot alle (dagelijkse/wekelijkse/maandelijkse/jaarlijkse) fulfillment rapportages.
Met Salesupply als jouw Apparel fulfillment partner zullen jouw klanten jouw producten nooit missen. Door de naadloze integratie zorgen wij voor de voorraadplanning zodat jij je nooit zorgen hoeft te maken over te grote voorraden, te kleine voorraden, verliezen en tekorten.
Als je het goed doet, hoeven retourzendingen niet zoveel te kosten als je nu in rekening wordt gebracht. Daarnaast kunnen retourzendingen helpen bij het verhogen van herhaalverkopen en het bevorderen van positieve mond-tot-mondreclame. Bij Salesupply kunnen we volledige retourservices aanbieden, waaronder: terugbetalingen aan klanten op dezelfde dag, geoptimaliseerde retouren naar voorraad en productrenovatie en -reparatie.
Elektronica fulfillment omvat het beheren van de opslag, verpakking en verzending van elektronische producten om ervoor te zorgen dat ze efficiënt en veilig bij de klant terechtkomen.
Elke ochtend controleert Salesupply de orders van de vorige dag (dezelfde dag voor same-day delivery): zijn al deze orders goed verwerkt en verzonden? Zo niet, dan geven wij in onze terugkoppeling aan de klant direct aan waarom deze bestellingen niet zijn verzonden, zodat zij de consument tijdig kunnen informeren. Op deze manier worden de klant en de consument te allen tijde op de hoogte gehouden van de voortgang en heeft het fulfillment proces een positieve invloed op uw klantervaring.
Absoluut, onze services kunnen naadloos integreren met de meeste ecommerce platforms, waardoor bestellingen en abonneegegevens automatisch worden gesynchroniseerd.
Bij Salesupply bieden we niet alleen fulfillment services uitbesteden, maar ook uitgebreide opties voor het uitbesteden van je retourservice. Met de internationale retourservice van Salesupply kun je een lokaal retouradres aanbieden aan je klanten in 25 landen.
In onze return hubs kunnen we naast lokale verwerking en opslag ook het testen, opknappen en zelfs vernietigen van de geretourneerde producten verzorgen.
Bij Salesupply bieden we uitzonderlijke klantenservice vanuit locaties over de hele wereld. Ons toegewijde team biedt klantenservice in lokale talen voor duidelijke en effectieve communicatie. We zijn op werkdagen overdag en ’s avonds beschikbaar, evenals in het weekend, om aan uw behoeften te voldoen. Daarnaast bieden we flexibele oplossingen voor piekseizoenen, zodat u alleen uw overflow aan klantenservice kunt uitbesteden, zodat u verzekerd bent van naadloze ondersteuning tijdens perioden met een hoge vraag.