Ecommerce Klantenservice Uitbesteden

Betaal per gebruik: schaalbare klantenservice op maat

De flexibele en schaalbare klantenservice oplossingen van Salesupply helpen online merken en retailers om overal een optimale lokale klantervaring te bieden. Met native klantenservice-medewerkers in 25 talen en op 3 continenten, zijn we de klantenservicepartner van internationaal groeiende webwinkels. We bieden kostenvriendelijke oplossingen op maat: of je nu je hele operatie wilt uitbesteden, je wilt concentreren op één specifiek land of hulp nodig hebt buiten kantooruren / tijdens piekseizoenen. Salesupply staat voor je klaar.

Waarom Salesupply

Ontzorgend

Wij regelen alles voor je, zo kun je je focussen op waar je echt goed in bent: je webshop laten groeien.

Pay per use

Geen pijnlijke vaste kosten, bij ons betaal je voor wat je gebruikt.

Schaalbaarheid

Onze flexibele oplossingen groeien met je mee.

Innovatie

We innoveren onze oplossingen voortdurend om zowel je winstgevendheid als de ervaring van je klanten te verbeteren.

Klantenservice integraties en systemen

Als specialist in klantenservice voor webshops hebben wij integraties voor de meest gebruikte ecommerce platformen en ERP-systemen. Zo kunnen we snel en efficiënt van start met je klantenservice. Beschik je over een eigen ticketsysteem? Geen enkel probleem, voor onze klanten werken we in verschillende systemen. 

Klaar om een wereldspeler te worden?

Customer Service Textblock 1

Klantenservice innoveert constant, wij ook

Je klantenservicepartner zorgt natuurlijk heel goed voor je klanten. Je mag ook verwachten dat je technologisch ontzorgd wordt. Van plug & play integraties met ecommerce platforms tot onze eigen software, en van onze capaciteit om in nagenoeg ieder ticketsysteem te werken tot de integratie van nieuwe contactkanalen en AI: je klantenservice loopt altijd voorop.  

Bespaar en verbeter je klantenservice met AI

AI biedt webshops ongekende mogelijkheden om kosten te besparen en de klantervaring te verbeteren, zeker ook op het gebied van klantenservice. De door Salesupply ontwikkelde klantenservicetoepassingen dragen bij aan het voornaamste doel: tevreden en loyale klanten. Dit doen we door gebruik te maken van het beste van twee werelden: de grenzeloze capaciteit van AI en de ervaring van onze getrainde klantenservice medewerkers. Ontdek hoe onze hybride AI-oplossingen helpen bij het verlagen van kosten, het verhogen van de efficiëntie en het verbeteren van de klantervaring.

Customer Service Textblock 2

Native klantenservice in de volgende talen:

Onitsuka Tiger
Onitsuka TigerGrant Crawford / E-commerce operations specialist EMEA
"Salesupply is een betrouwbare partner die proactief, datagestuurd advies geeft dat aansluit bij onze strategie."
Karhu
KarhuGabriel Putnam / E-commerce manager
"Waar ons bedrijf bleef veranderen en groeien, veranderde en schaalde Salesupply met ons mee."
HBM Machines
HBM MachinesHarald Tijhuis / Customer Service Manager
"Dankzij de snelle en toegankelijke klantenservice van Salesupply kunnen wij ons volledig richten op het verbeteren van de klantervaring."
Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President
"De samenwerking met Salesupply hielp ons de complexiteit van internationale markten te beheersen."
Justbrands
JustbrandsLena Geuskens / Customer Service Coordinator
"Met Salesupply kunnen we onze klanten meer service-uren bieden en dit heeft onze klantervaring verbeterd."
Online Plastics Group
Online Plastics GroupMax Bisseling / CTO
"We waren zo onder de indruk van de schaalbare customer care, dat we onze propositie ook schaalbaarder hebben gemaakt."
Bissell
BissellHenrique Nogueira / Sr. Insights en eCommerce Data Specialist
"Salesupply helpt ons de verkoop op digitale marktplaatsen te stimuleren en klantondersteuning te bieden die ons merk belooft."

Klantenservice Succesverhalen

Klaar om een wereldspeler te worden?