Internationale Ecommerce Retouren Uitbesteden

Internationale retouroplossing – volledig ontzorgd

Internationaal verkopen betekent internationale retouren. Met de internationale retouroplossing van Salesupply bespaar je kosten op prijzige internationale retourzendingen. Tegelijkertijd bied je je internationale klanten een betere lokale ervaring. Met Salesupply kun je je klanten in meer dan 20 landen een lokaal retouradres aanbieden. In onze retourhubs bieden we naast de lokale verwerking en opslag ook testing, refurbishing en zelfs vernietiging van de geretourneerde producten aan.

Waarom Salesupply

Ontzorgend

Wij regelen alles voor je, zo kun je je focussen op waar je echt goed in bent: je webshop laten groeien.

Pay per use

Geen pijnlijke vaste kosten, bij ons betaal je voor wat je gebruikt.

Schaalbaarheid

Onze flexibele oplossingen groeien met je mee.

Innovatie

We innoveren onze oplossingen voortdurend om zowel je winstgevendheid als de ervaring van je klanten te verbeteren.

Returns Service Textblock 1

Voordelige totaaloplossing internationale retouren

Internationale retouren bezorgen zowel de webwinkel als de klant hoofdpijn. De kosten van internationale verzending – zeker buiten de EU – en de (langere) onzekerheid over refunds zorgen voor een minder prettige klantervaring. Niet nodig. Met de internationale retouroplossing van Salesupply kunnen je klanten in meer dan 20 landen lokaal retourneren. Als webwinkel heb je daarbij de keuze uit drie opties:

Alle opties zijn pay-per-use en bieden je flexibiliteit om eenvoudig nieuwe markten te ontsluiten.

Klaar om een wereldspeler te worden?

Automatisch retourenportaal

Met het krachtige, alles-in-één retourenplatform en ons wereldwijde lokale retournetwerk bied je je internationale klanten de best mogelijke lokale retourervaring, kan je je retourkosten verlagen en zelfs toekomstige retourzendingen voorkomen. Enkele van de voordelen:

Dit resulteert in lagere totale retourkosten, minder toekomstige retourzendingen en tevreden klanten.

Returns Service Textblock 2

Retouroplossingen voor (internationale) marktplaatsen

Verkoop je via (inter)nationale marktplaatsen als Amazon, eBay, Bol.com of CDiscount en zoek je een lokale retouroplossing? Met onze specifieke marketplace retour services zoals bijvoorbeeld onze Amazon retourservice, voldoe je aan de gestelde richtlijnen en kun je een retouradres aanbieden. Vraag vandaag nog naar de mogelijkheden!

Onze internationale retourenlocaties

Wat onze klanten zeggen

Bissell
BissellLidia Morais / Sr. International Operations Manager
"De services van Salesupply hebben onze go-to-market strategie in Europa gerealiseerd."
Squashpoint
SquashpointStef Gehlen / Owner
"Salesupply stelt ons in staat om snel te handelen en uit te breiden naar andere landen."
Karo Healthcare
Karo HealthcarePieter-Jan Priem / Head of Digital Commerce
"Ik raad ieder bedrijf met flinke groeiambities en een klein team de multi-warehouse-aanpak van Salesupply aan."
Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President at Segway-Ninebot EMEA
"De samenwerking met Salesupply hielp ons de complexiteit van internationale markten te beheersen."
Body Engineers
Body EngineersTavi Castro / CEO
"Effectieve webshopintegratie, eenvoudige schaalbaarheid, efficiënte operaties."
Thenx
ThenxStefan Heria / C-Founder
"Dankzij de efficiëntie en organisatie van Salesupply kunnen we ons richten op de groei van ons bedrijf. Een geweldige samenwerking voor onze business!"
Superfluid
Superfluid Stefano Tartaglia / CEO
"Salesupply is uniek dankzij de Shopify-connectiviteit, iets wat maar weinig partijen bieden."

Retouren klantverhalen

Klaar om een wereldspeler te worden?