International ecommerce returns

Vereenvoudig internationale ecommerce retouren met geautomatiseerde lokalisatie

Nu de marges in de ecommerce onder vuur liggen, is uw retourstrategie cruciaal voor uw online succes. Vooral op internationale schaal. Daarom hebben Salesupply en Returnless hun krachten gebundeld om je de ultieme internationale ecommerce retouroplossing te bieden:

Het krachtige, alles-in-één retourplatform van Returnless in combinatie met het wereldwijde lokale retournetwerk van Salesupply.
Dankzij dit partnerschap kunnen cross border ecommerce bedrijven hun klanten de best mogelijke lokale retourervaring bieden, terwijl bedrijven de totale retourkosten kunnen verlagen en toekomstige retouren kunnen voorkomen.

Voordelen van de internationale retouroplossing van Returnless en Salesupply

Een alles-in-één internationale ecommerce retourservice

We hebben het Returnless alles-in-één retourplatform zorgvuldig geselecteerd vanwege de flexibiliteit, connectiviteit en de algehele toegevoegde waarde. Het platform biedt je niet alleen het overzicht en de tools om ecommerce productretouren sneller en tegen lagere kosten af te handelen, het biedt de ecommerce winkel ook actief toegevoegde waarde. Het retourportaal stelt ecommerce bedrijven in staat om:

Het belang van gelokaliseerde, internationale ecommerce terugbetalingen

Steeds meer online shoppers noemen het retour- en restitutiebeleid van een webwinkel als primaire conversiekiller. In de internationale ecommerce is dit zeker het geval. Niemand wil de moeite nemen om zijn internationale ecommerce retouren over de grens of zelfs overzee te sturen. Om internationaal succesvol te zijn, moeten online winkels concurreren als een lokale klant. Bij retourzendingen betekent dit: klanten een lokaal retouradres geven.

Met de ecommerce retourmanagementservice van Salesupply kunnen online winkels hun klanten een lokaal retouradres in 17 verschillende landen aanbieden om het retourproces zo soepel en gemakkelijk mogelijk te maken.

Klaar om een wereldspeler te worden?