100% SLA in klantenservice voor 380+ marktplaatsen
E-commerce marktplaatsen zoals Amazon, eBay, CDiscount, Kaufland, Allegro, Bol en Pigu vereisen een altijd beschikbare klantenservice met meertalige dekking. Een uitdagende voorwaarde voor verkopers op marktplaatsen, vooral met de stijgende minimumlonen en de personeelsbezetting op klantenservice.
MarketplaceCare 365 lost deze uitdagingen op met een voordelige, flexibele marktplaats klantenservice in 25+ talen voor meer dan 380 marktplaatsen wereldwijd.
Zo werkt het
Salesupply MarktplaceCare 365 helptverkopersopmarketplacesombeterebeoordelingen en hogereratingstekrijgentegen lagere kosten. Hoe? Ons team van ervarenklantenservicemedewerkers behandelt meerdan25 klantcontactmomenten per uur in 25+ talenmetbehulp van AI-technologie.
Waarom kiezen voor Salesupply MarketplaceCare 365
100% SLA voor 380+ marktplaatsen
Het hele jaar beschikbaar
Kosten verlagen: Vaste kosten vervangen door variabele
Lage kosten per contactmoment
Volledig volgens vereisten van zowel verkoper als marktplaats
Automatisch opschalen tijdens piekseizoen
Ervaren ecommerce klantenservice medewerkers voor topbeoordelingen
Aanvullende optie: A-Z claims intrekservice
Prijs voor marktplaatsklantenservice
MarketplaceCare 365 steltmarktplaatsverkopersin staatomklantenservice van hogekwaliteitteleverentegen de laagstmogelijke kosten.
Marktplaatsen klantenservice uitbesteden binnen 2 weken
Het uitbesteden van jemarketplacesklantenservicehoeftniet lang teduren. Met MarketplaceCare 365 kanSalesupplyje marketplaceklantenserviceovernemen in slechtstweeweken. Het enigewatnodigis, iseenweektraining en eenweekset-up en je nieuwemarketplaceklantenserviceteamisklaaromaan de slagtegaan.
Extra service: A-Z claims intrekken service
De meesteverkopershebbenweleens last gehad van foutieve A-Z claims. Als extra servicekunnenonze eigen medewerkers van de klantenservicejeklanten in 25 talenbenaderenmethetverzoek de claims in te trekken.