Klantenservice voor Marketplace sellers

100% SLA in klantenservice voor 380+ marktplaatsen

E-commerce marktplaatsen zoals Amazon, eBay, CDiscount, Kaufland, Allegro, Bol en Pigu vereisen een altijd beschikbare klantenservice met meertalige dekking. Een uitdagende voorwaarde voor verkopers op marktplaatsen, vooral met de stijgende minimumlonen en de personeelsbezetting op klantenservice.  

MarketplaceCare 365 lost deze uitdagingen op met een voordelige, flexibele marktplaats klantenservice in 25+ talen voor meer dan 380 marktplaatsen wereldwijd.  

Zo werkt het

Salesupply MarktplaceCare 365 helpt verkopers op marketplaces om betere beoordelingen en hogere ratings te krijgen tegen lagere kosten. Hoe? Ons team van ervaren klantenservicemedewerkers behandelt meer dan 25 klantcontactmomenten per uur in 25+ talen met behulp van AI-technologie.

Waarom kiezen voor Salesupply MarketplaceCare 365

Prijs voor marktplaatsklantenservice

MarketplaceCare 365 stelt marktplaatsverkopers in staat om klantenservice van hoge kwaliteit te leveren tegen de laagst mogelijke kosten.

Three-step process: Sign up, training & set-up, then launch over two weeks.

Marktplaatsen klantenservice uitbesteden binnen 2 weken

Het uitbesteden van je marketplaces klantenservice hoeft niet lang te duren. Met MarketplaceCare 365 kan Salesupply je marketplace klantenservice overnemen in slechts twee weken. Het enige wat nodig is, is een week training en een week set-up en je nieuwe marketplace klantenservice team is klaar om aan de slag te gaan. 

Extra service: A-Z claims intrekken service

De meeste verkopers hebben wel eens last gehad van foutieve A-Z claims. Als extra service kunnen onze eigen medewerkers van de klantenservice je klanten in 25 talen benaderen met het verzoek de claims in te trekken.

ACharming female customer care agent looking in the camera while helping a client

Klaar om een wereldspeler te worden?