Internationale Ecommerce Retouren Uitbesteden

Internationale retouroplossing – volledig ontzorgd

Internationaal verkopen betekent internationale retouren. Met de internationale retouroplossing van Salesupply bespaar je kosten op prijzige internationale retourzendingen. Tegelijkertijd bied je je internationale klanten een betere lokale ervaring. Met Salesupply kun je je klanten in meer dan 20 landen een lokaal retouradres aanbieden. In onze retourhubs bieden we naast de lokale verwerking en opslag ook testing, refurbishing en zelfs vernietiging van de geretourneerde producten aan.

Waarom Salesupply

Handshake icon

Ontzorgend

Wij regelen alles voor je, zo kun je je focussen op waar je echt goed in bent: je webshop laten groeien.

Hand with dollar sign icon

Pay per use

Geen pijnlijke vaste kosten, bij ons betaal je voor wat je gebruikt.

People icon

Schaalbaarheid

Onze flexibele oplossingen groeien met je mee.

light bulb icon

Innovatie

We innoveren onze oplossingen voortdurend om zowel je winstgevendheid als de ervaring van je klanten te verbeteren.

Woman in yellow vest packing a pair of white sneakers in a plastic bag

Voordelige totaaloplossing internationale retouren

Internationale retouren bezorgen zowel de webwinkel als de klant hoofdpijn. De kosten van internationale verzending – zeker buiten de EU – en de (langere) onzekerheid over refunds zorgen voor een minder prettige klantervaring. Niet nodig. Met de internationale retouroplossing van Salesupply kunnen je klanten in meer dan 20 landen lokaal retourneren. Als webwinkel heb je daarbij de keuze uit drie opties:

Alle opties zijn pay-per-use en bieden je flexibiliteit om eenvoudig nieuwe markten te ontsluiten.

Klaar om een wereldspeler te worden?

Automatisch retourenportaal

Met het krachtige, alles-in-één retourenplatform en ons wereldwijde lokale retournetwerk bied je je internationale klanten de best mogelijke lokale retourervaring, kan je je retourkosten verlagen en zelfs toekomstige retourzendingen voorkomen. Enkele van de voordelen:

Dit resulteert in lagere totale retourkosten, minder toekomstige retourzendingen en tevreden klanten.

Young woman in yellow vest scanning the code of package
Two transport trucks standing at the loading dock of a warehouse

Retouroplossingen voor (internationale) marktplaatsen

Verkoop je via (inter)nationale marktplaatsen als Amazon, eBay, Bol.com of CDiscount en zoek je een lokale retouroplossing? Met onze specifieke marketplace retour services zoals bijvoorbeeld onze Amazon retourservice, voldoe je aan de gestelde richtlijnen en kun je een retouradres aanbieden. Vraag vandaag nog naar de mogelijkheden!

Onze internationale retourenlocaties

Wat onze klanten zeggen

Bissell
BissellLidia Morais / Sr. International Operations Manager
"De services van Salesupply hebben onze go-to-market strategie in Europa gerealiseerd."
Squashpoint
SquashpointStef Gehlen / Owner
"Salesupply stelt ons in staat om snel te handelen en uit te breiden naar andere landen."
Karo Healthcare
Karo HealthcarePieter-Jan Priem / Head of Digital Commerce
"Ik raad ieder bedrijf met flinke groeiambities en een klein team de multi-warehouse-aanpak van Salesupply aan."
Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President at Segway-Ninebot EMEA
"De samenwerking met Salesupply hielp ons de complexiteit van internationale markten te beheersen."
Body Engineers
Body EngineersTavi Castro / CEO
"Effectieve webshopintegratie, eenvoudige schaalbaarheid, efficiënte operaties."
Thenx
ThenxStefan Heria / C-Founder
"Dankzij de efficiëntie en organisatie van Salesupply kunnen we ons richten op de groei van ons bedrijf. Een geweldige samenwerking voor onze business!"
Superfluid
Superfluid Stefano Tartaglia / CEO
"Salesupply is uniek dankzij de Shopify-connectiviteit, iets wat maar weinig partijen bieden."

FAQ over onze Internationale Ecommerce Retouren service

Het uitbesteden van retouren bespaart tijd, verlaagt operationele kosten en zorgt voor een soepelere klantervaring. Salesupply neemt het volledige proces uit handen, van ontvangst en controle tot terugkoppeling en restocking.

Retourzendingen komen binnen in één van onze lokale retourhubs. Daar worden ze gecontroleerd, geregistreerd en, afhankelijk van jouw wensen, opnieuw opgeslagen, vernietigd of teruggestuurd. Je hebt altijd realtime inzicht via ons systeem.

Wij bieden diverse retourmogelijkheden, zoals retourlabels, pick-up services en drop-off punten. Zo kunnen jouw klanten eenvoudig en klantvriendelijk retourneren, afgestemd op de lokale markt.

Ja, als merk bepaal jij het retourbeleid. Salesupply past het retourproces hier volledig op aan, zodat het naadloos aansluit op jouw klantbelofte en logistieke strategie.

Retouren klantverhalen

Klaar om een wereldspeler te worden?