Sinds vorig jaar staat de gehele wereld op zijn kop. Retail ligt in veel landen (nagenoeg) stil en ecommerce is de default manier van shoppen geworden. Dit brengt naast geweldige kansen ook flinke uitdagingen met zich mee voor ecommerce spelers. Klantenservice teams staan onder druk en retouren schieten door het dak.

Onder deze druk hebben ecommerce ondernemers innovatieve oplossingen ontwikkeld die consumenten een zo realistisch en persoonlijk mogelijke online winkelervaring bieden. Hierin speelde klantenservice een belangrijke rol als pijler van groei – in tegenstelling tot de rol van kostenpost die klantenservice voorheen vaak toegespeeld kreeg.

In de Ecommerce Customer Care Gids 2021 van Salesupply lees je alles over de ontwikkelde online winkelbelevingen per branche en de toegenomen toegevoegde waarde van klantenservice in ecommerce. Download het whitepaper en laat je inspireren!

Rutger-2-modified-qvkdtz4otx93pawpdhvcmdpyt36lwplzhmhp2ief94

Rutger Vonk