Het uitbreiden van je online winkel naar Scandinavië is nu eenvoudiger en betaalbaarder dan ooit. Ook met een laag ticketing volume is het nu mogelijk om eigen klantenservice in Scandinavische landen aan te bieden. Dit is mogelijk door de samenwerking tussen Salesupply en H1, één van de toonaangevende customer service providers in Scandinavië.
Als de enige klantenservice specialist die enkel werkt voor ecommerce, wil Salesupply internationale expansie voor online winkels vereenvoudigen. Met de shared customer service van Salesupply kunnen webwinkels gebruik maken van goed getrainde customer service agents in 36 talen, zelfs als hun ticketvolume (nog) laag is. Door de samenwerking met H1 kan Salesupply dit pay-as-you-use shared customer service model ook in alle Scandinavische talen aanbieden.
Compete like a local everywhere
“Ik ben enthousiast om te zien dat we nu ook webwinkels kunnen ondersteunen bij hun uitbreiding naar Scandinavië. Kwaliteit staat altijd voorop bij Salesupply en daarom zijn we de samenwerking aangegaan met H1.” vertelt Hans Siebum, Managing Director Global bij Salesupply. “H1 is een van de meest gerenommeerde customer service providers in Scandinavië. We liggen op een lijn als het gaat om service excellence, schaalbaarheid en klantflexibiliteit.”