100% SLA in klantenservicevoorwaarden 380+ marktplaatsen

Salesupply, aanbieder van klantenservice voor e-commerce, heeft een nieuwe klantenserviceoplossing gelanceerd die speciaal is afgestemd op verkopers op marktplaatsen: Marketplace Care 365. De nieuwe, voordelige klantenservice-oplossing garandeert verkopers op de marktplaats dat zij altijd binnen de door toonaangevende marktplaatsen gestelde termijn zullen reageren. 

Strikte marktplaats SLA’s en stijgende arbeidskosten

E-commerce marktplaatsen, zoals Amazon, eBay, CDiscount, Kaufland, Allegro, Bol en Pigu, vereisen een kwalitatief goede klantenservice met 24/7 beschikbaarheid en meertalige dekking. Een uitdaging voor verkopers op marktplaatsen, vooral met de stijgende minimumlonen en de personeelsbezetting op klantenservice

De nieuwe Marketplace Care 365 oplossing lost deze uitdagingen op door flexibele, hoogwaardige en kosteneffectieve ondersteuning te bieden in meer dan 25 talen voor meer dan 380 populaire marktplaatsen wereldwijd. 

100% SLA in klantenservice voor marktplaatsen

Salesupply’s oplossing voor marketplace-first klantenservice is ontworpen om verkopers te helpen: 

✔ Een 100% SLA te garanderen: Wij bedienen momenteel meer dan 380+ marktplaatskanalen met 100% SLA. 
✔ Het hele jaar door beschikbaar: Kerstmis, Oud en Nieuw – onze medewerkers zijn beschikbaar. 
✔ Verlaag klantenservicekosten: Vervang vaste kosten door variabele, en verlaag de kosten per contactmoment. 
✔ Aanvullende dienst: Laat A-Z claims intrekken. De meeste verkopers hebben het gedoe van foutieve A-Z-claims wel eens meegemaakt. Onze native medewerkers kunnen je klanten benaderen om de claims te laten intrekken. 


“Marktplaatsen vereisen 24/7 klantenservice van hoge kwaliteit, en veel verkopers zijn gedwongen om klantenservice te verlenen met een te klein team, dat worstelt met piekseizoenen en beschikbaarheid tijdens feestdagen. Salesupply MarketplaceCare 365 geeft verkopers de zekerheid dat ze aan de strenge eisen van de marktplaatsen kunnen voldoen en biedt ze tegelijkertijd de flexibiliteit die ze nodig hebben om te groeien zonder te veel uit te geven,” zegt Hans Siebum, Managing Director bij Salesupply. 

Salesupply’s nieuwe oplossing voor marketplaces klantenservice is per direct beschikbaar.

Man in office posing for camera

Rutger Vonk