- Prestatiebenchmark van last-mile carriers
- Verminder de verzoeken aan de klantenservice van Wismo drastisch
- Proactieve communicatie voor meer klanttevredenheid
Bij Salesupply geloven we dat het fulfillmentproces zo efficienten waardevol mogelijk moet zijn. Daarom zijn we enthousiast om te mededelen dat Tracey’s technologie vanaf nu deel uitmaakt van ons fulfillmentplatform. Tracey – onlangs overgenomen door verzendautomatiseringsplatform Sendcloud – biedt ecommerce verzendinformatie.
Tracey stelt verkopers in staat om slimmere verzendbeslissingen te nemen en de verwachtingen van klanten proactief te beheren. Met de integratie van Tracey stelt het Salesupply Fulfillment Platform je nu in staat om:
- Benchmark de prestaties van last mile-vervoerders
- Selecteer de vervoerders die het beste bij je bedrijf passen
- Maak nauwkeurige leverings- en vertragingsvoorspellingen
- Realtime overzicht van de bezorgstatus van individuele pakketten
- Communiceer proactief leveringsproblemen en verander een negatieve situatie in een positieve ervaring
- Drastisch verminderen van ‘waar is mijn bestelling’ klantenserviceverzoeken
Na de introductie van Address Validation en de integratie van het online retourportaal van Returnless, is dit de derde grote verrijking van ons fulfillmentvoorstel dit jaar.