Volgens het toonaangevende Duitse magazine Wirtschafswoche, is expert de retailer die de beste klantenservice levert in de categorie consumentenelektronica. Het is de tweede keer in drie jaar tijd dat expert deze erkenning ontvangt. Samen met klantenservice partner Salesupply onderscheid expert zich op het gebied van customer service excellence van andere grote consumentenelektronica retailers zoals Mediamarkt, Saturn, Conrad en EURONICS.

“The Best Customer Service award is een welverdiende erkenning voor iedereen die betrokken is bij de klantenservice operatie van expert, inclusief de teams binnen Salesupply.” zegt Henning Heesen, Managing Director en oprichter van Salesupply Duitsland. “De klantenservice medewerkers zorgen er dag in, dag uit voor dat de klanten van expert de best mogelijke customer experience ontvangen. Dit is een mooie waardering voor hun harde werk en toewijding.”

expert en Salesupply: een succesvol partnership

expert SE besteedde in 2019 haar klantenservice uit aan Salesupply. Net op tijd voor het feestdagen piekseizoen in 2019 startte Salesupply met de klantenservice van de online store van expert. Via mail, telefoon, social media verzorgt Salesupply de expert klantenservice.

expert beoordeelt de klantenservice teams op zowel reactie- en wachttijden én op klanttevredenheidsscore.

Marcus Willbold, Head of Ecommerce van expert SE, is te spreken over de samenwerking: “Salesupply is een zeer betrouwbare partner gebleken, niet alleen wat betreft het opschalen van het volume van de samenwerking, maar ook in het nauwe contact op managementniveau.”

Lees hier meer over de award-winnende samenwerking.

Rutger-2-modified-qvkdtz4otx93pawpdhvcmdpyt36lwplzhmhp2ief94

Rutger Vonk