Klantenservice
Het runnen van een winkel op Amazon is meer dan het beheren van je listings en het verwerken van bestellingen. Reageren op berichten van kopers, het afhandelen van retouraanvragen, het oplossen van klachten en het bijhouden van perfecte feedbackscores, het kost allemaal tijd en is allemaal cruciaal voor het genereren van omzet op Amazon. Als je probeert op te schalen, worden al die extra activiteiten al snel een knelpunt.
Onze Amazon klantenservice oplossingen zijn speciaal ontwikkeld voor verkopers zoals jij, of je nu een kleine marktplaatsstore beheert of werkt voor een wereldwijd, multichannel merk.
Elke Amazon verkoper weet: reactietijd en servicekwaliteit hebben invloed op je prestaties en succes op de grootste marktplaats ter wereld. Het uitbesteden van je Amazon klantenservice geeft je tijd en de vrijheid om je te richten op verdere groei van je onderneming.
Je profiteert van:
In tegenstelling tot algemene callcenters werken wij uitsluitend met e-commerce spelers en marktplaatsverkopers. Dat betekent dat we de urgentie, de toon en de verwachtingen van Amazon kopers begrijpen en daar naar handelen.
We zijn gespecialiseerd in de ondersteuning van verkopers op Amazon, onze klantenservicemedewerkers begrijpen de regels en processen van het platform, het gedrag van klanten op wereldwijde marktplaatsen én ze zijn getraind op je merk.
Bereik klanten wereldwijd met agenten die je klanten in 27 talen kunnen helpen.
Wij beheren je klantenondersteuning via Amazon Seller Central, tools voor kopersberichten of geïntegreerde CRM-systemen. Dit voorkomt extra werk aan jouw kant.
Mis nooit een bericht, retouraanvraag of klacht van een klant. Ons team is online wanneer jouw klanten dat zijn, ook in het weekend, avonden en op feestdagen.
Je klanten zullen het verschil niet merken. Wij passen ons volledig aan de tone of voice van je merk aan. Daarnaast worden onze medewerkers getraind in het beleid van je merk en in je producten. Alles gebeurt onder de naam van jouw merk, met jouw tone of voice. Voor je klanten voelt het alsof ze rechtstreeks met jou praten – maar dan nog sneller.
De Amazon-klanten van vandaag sturen niet alleen berichten via Seller Central, maar nemen ook contact op via e-mail, sociale media, live chat op merkwebsites en zelfs berichtenapps zoals WhatsApp of Facebook Messenger. Onze omnichannel Amazon-ondersteuning zorgt ervoor dat u op alle belangrijke contactpunten wordt ondersteund. Wij centraliseren de communicatie van Amazon’s buyer-seller messaging, directe e-mails, sociale DM’s, – alle communicatie in één team.
Of het nu gaat om een productvraag op Instagram of een retourverzoek via de chat op uw website, ons team reageert snel en consistent, met behulp van uniforme workflows die uw service naadloos laten verlopen op alle kanalen.
Laat ons je klantenservice afhandelen, zodat jij je kunt richten op de groei van je Amazon business.
Onze klanten variëren van flexibele ecommerce bedrijven tot snelgroeiende internationale webwinkels, allemaal met één gemeenschappelijk doel: betere klantenservice leveren zonder hun interne teams te overbelasten.
Wij ondersteunen:
Ongeacht je grootte of productcategorie, als je de klantenservice van Amazon wilt uitbesteden, helpen wij je om snelle, professionele en consistente ondersteuning te bieden zonder een fulltime team in te huren.
Ja, onze medewerkers worden getraind om hun tone-of-voice en reactie af te stemmen op je merk, zelfs binnen de Amazon messaging beperkingen. Elk bericht ondersteunt je reputatie en blijft in overeenstemming met het beleid van Amazon.
Absoluut. Onze medewerkers kennen de processen en het volledige klanttraject binnen Amazon, van vragen over bestellingen en retouren tot feedbackgeschillen en A tot Z claims. Ze zijn getraind om problemen snel op te lossen, binnen de regels van Amazon, zodat je je hoge verkoperswaardering behoudt.
Ja. Of je nu werkt als externe verkoper (Seller Central) of rechtstreeks met Amazon samenwerkt als verkoper, we kunnen onze ondersteuning afstemmen op je accountstructuur. Onze medewerkers zijn bekend met beide modellen en de verschillende communicatiestromen die daarbij komen kijken.
We bieden flexibele schaalbaarheid op basis van seizoensbehoeften. Of je nu extra ondersteuning nodig hebt voor Prime Day, Black Friday of je eigen campagnes, onze Amazon klantenserviceteams worden snel opgeschaald zodat je nooit een SLA mist.
Ja. Ons team is bekend met de tools waar Amazon verkopers op vertrouwen, waaronder Seller Central, en kan ook werken met platforms zoals Zendesk, Freshdesk of je eigen ondersteuningssystemen. We passen ons aan je bestaande opstelling aan, dus je hoeft niet van tool te veranderen of je workflow aan te passen. Alles verloopt soepel vanaf de eerste dag.