Duitse Klantenservice uitbesteden

Wil je je klanten kwalitatieve ecommerce klantenservice in het Duits aanbieden? Of je nu actief bent in Duitsland of in de gehele DACH-regio, met onze Duitse klantenservice kunnen je klanten communiceren in het native Duitsvoor een hogere klanttevredenheid.

Met onze ervaren Duitstalige medewerkers, geavanceerde technologie en beschikbaarheid helpen we je een flexibele klantenservice te bieden die klanten bindt.

Waarom Duitse klantenservice van Salesupply?

Native Duits

Al onze klantenservicemedewerkers zijn Duits. Ze zijn getraind om klantvragen met empathie, duidelijkheid en Duits cultureel bewustzijn te behandelen.

Specialisten in ecommerce

Onze medewerkers zijn specifiek getraind in ecommerce klantenservice van fashion tot health & beauty en van home & living tot consumenten elektronica. Elke medewerker is getraind in de tone-of-voice van je merk.

Pay-per-use flexibiliteit

Ons flexibele model is realistisch vanaf lage volumes zoals rondom een internationale expansie – je betaalt alleen voor de plaatsgevonden events.

Veilig & compliant

We houden ons aan de wereldwijde en Europese normen voor gegevensbescherming en zorgen ervoor dat de gegevens van je klanten veilig zijn.

Waarom je Duitse klantenservice uitbesteden?

Door je Duitstalige klantenservice uit te besteden, kun je:

Of je nu slechts 1 contactkanaal of dagdeel wilt uitbesteden, of op zoek bent naar AI ondersteunde service of dat je je volledige Duitse klantenservice operatie wilt uitbesteden, onze flexibele klantenservice kan volledig worden aangepast aan jouw behoefte.

Multichannel-ondersteuning, consistente native ervaring

Alle interacties worden afgehandeld door native Duitstalige medewerkers die je productaanbod, je merk en je communicatiestijl door en door kennen. Zo voelen je klanten zich begrepen en worden ze snel en efficiënt via hun favoriete kanaal geholpen:

Veelgestelde vragen over onze Duitse klantenservice

Ja, onze Duitse medewerkers zijn getraind om zich helemaal aan te passen aan de toon en communicatiestijl van jouw merk. We werken tijdens de trainingsfase nauw met je samen om communicatierichtlijnen, voorkeurstonen en gepersonaliseerde antwoorden vast te stellen. Zo zorgen we ervoor dat je Duitstalige klanten bij elk contactmoment een consistente service krijgen die past bij je merk.

Absoluut, al onze klantenservicemedewerkers zijn ecommercespecialisten en weten hoe ze moeten omgaan met veelvoorkomende processen zoals retourzendingen, terugbetalingen, vragen over producten en het volgen van zendingen. Ze zijn ook bekend met de specifieke processen van elk platform en weten wat klanten verwachten van online winkelen. Dit zorgt voor snellere oplossingen en een hogere klanttevredenheid.

We bieden flexibele en schaalbare ondersteuning die perfect aansluit op je behoeften. Alle medewerkers zijn al opgeleid en kunnen gelijk worden ingezet.

Ja, onze teams werken naadloos samen met je bestaande tools zoals Zendesk, Gorgias of Freshdesk. Vanaf het begin stemmen we ons af op je KPI’s en geven we je duidelijke rapportages over de prestaties. Zo houd je de controle terwijl wij de dagelijkse ondersteuning regelen.

Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President at Segway-Ninebot EMEA
"De samenwerking met Salesupply hielp ons de complexiteit van internationale markten te beheersen."
Bissell
BissellHenrique Nogueira / Sr. Insights and eCommerce Data Specialist
"Salesupply helpt ons de verkoop op digitale marktplaatsen te stimuleren en klantondersteuning te bieden die ons merk belooft."

Klantenservice succesverhalen

Klaar om een wereldspeler te worden?