Franse klantenservice uitbesteden

Echt Franse ecommerce klantenservice

Frankrijk is een markt waar klanten duidelijkheid, empathie en verfijning verwachten, zelfs online. Om succesvol te zijn, heeft je merk meer nodig dan vertaalde scripts; je hebt authentieke klantenservice in het native Frans nodig.  Door Franse medewerkers die begrijpen hoe ze op de Franse manier echt contact kunnen maken met klanten. 

Met de uitbestede Franse klantenservice van Salesupply hebben je klanten contact met ervaren, ecommerce medewerkers die weten hoe ze professionaliteit en warmte in balans kunnen brengen. Wij helpen je om consistente, hoogwaardige ondersteuning te bieden die vertrouwen, loyaliteit en langdurige relaties opbouwt. 

Of je klanten zich nu in Frankrijk of België bevinden, onze Franstalige klantenserviceteams zorgen ervoor dat elke interactie je merk weerspiegelt en voldoet aan de lokale verwachtingen. 

Verbeter je customer experience met Franstalige klantenservice. 

Waarom kiezen voor de Franse klantenservice van Salesupply?

100% native

Onze teams bestaan volledig uit Franstaligen die zijn getraind om te communiceren met de empathie, toon en formaliteit die Franse klanten waarderen. Of het nu gaat om een luxe aankoop of een snelle vraag over de levering, onze medewerkers bieden service die natuurlijk en oprecht lokaal aanvoelt. 

Begin klein met een paar Franstalige medewerkers en breid uit naarmate je groeit. 

E-commercespecialisten

Van mode en luxeartikelen tot cosmetica, wonen en consumentenelektronica: onze Franstalige klantenserviceteams begrijpen hoe ecommerceklanten denken en wat ze verwachten. 

We regelen alles, van retourzendingen en terugbetalingen tot gedetailleerde updates over de levering, zodat je klanten tijdige, accurate en vriendelijke ondersteuning krijgen die past bij de stijl van je merk. 

Flexibel, pay-per-use-model

Met ons model kun je je uitbestede klantenserviceteam makkelijk opschalen tijdens drukke winkelperiodes zoals les soldes, Black Friday of Kerstmis. Je betaalt alleen voor de ‘events’ plaatsvinden – geen vaste kosten, geen ingewikkelde wervingsprocessen. 

Veilig en GDPR-conform

De veiligheid van je klanten is net zo belangrijk als hun tevredenheid. Daarom houden we ons strikt aan de EU-normen voor gegevensbescherming (GDPR) en zorgen we voor volledige veiligheid en naleving op elk kanaal. 

Waarom je Franse klantenservice uitbesteden?

Het uitbesteden van je Franstalige klantenservice helpt je om: 

Of je nu ondersteuning nodig hebt voor een enkel  klantenservicekanalen, AI-ondersteunde ondersteuning of volledige multichannel-outsourcing zoekt, onze oplossingen passen zich aan jouw doelstellingen aan. We werken rechtstreeks binnen jouw systemen en bieden de flexibiliteit om ons aan te passen aan de evolutie van jouw markt.   

Ga voor Franse klantenservice afgestemd op jouw bedrijf. 

Multichannel-ondersteuning, consistente native ervaring

Franse consumenten hechten veel waarde aan duidelijke communicatie en snelle reacties, of dat nu via e-mail, chat of telefoon is. Daarom bieden we een multichanneloplossing waarmee je klanten je kunnen bereiken op de manier die zij kiezen en die past bij je merk: 

Onze Franstalige klantenserviceteams zorgen voor consistentie op elk kanaal en combineren efficiëntie met een persoonlijke benadering die merkentrouw opbouwt. 

Onitsuka Tiger
Onitsuka TigerGrant Crawford / E-commerce operations specialist EMEA
"Salesupply is een betrouwbare partner die proactief, datagestuurd advies geeft dat aansluit bij onze strategie."
Karhu
KarhuGabriel Putnam / E-commerce manager
"Waar ons bedrijf bleef veranderen en groeien, veranderde en schaalde Salesupply met ons mee."
HBM Machines
HBM MachinesHarald Tijhuis / Customer Service Manager
"Dankzij de snelle en toegankelijke klantenservice van Salesupply kunnen wij ons volledig richten op het verbeteren van de klantervaring."
Segway-Ninebot EMEA
Segway-Ninebot EMEADennis Hardholt / President
"De samenwerking met Salesupply hielp ons de complexiteit van internationale markten te beheersen."
Justbrands
JustbrandsLena Geuskens / Customer Service Coordinator
"Met Salesupply kunnen we onze klanten meer service-uren bieden en dit heeft onze klantervaring verbeterd."
Online Plastics Group
Online Plastics GroupMax Bisseling / CTO
"We waren zo onder de indruk van de schaalbare customer care, dat we onze propositie ook schaalbaarder hebben gemaakt."
Bissell
BissellHenrique Nogueira / Sr. Insights en eCommerce Data Specialist
"Salesupply helpt ons de verkoop op digitale marktplaatsen te stimuleren en klantondersteuning te bieden die ons merk belooft."

Klantenservice Succesverhalen

Franse klantenservice - Veelgestelde vragen

Ja. Onze Franstalige medewerkers worden intensief getraind om de toon, terminologie en persoonlijkheid van je merk over te nemen. We stellen samen scripts en richtlijnen voor reacties op, zodat elke interactie met de klant aanvoelt alsof deze rechtstreeks van jullie team komt. 

Absoluut. Onze teams zijn e-commercespecialisten en bekend met retourzendingen, terugbetalingen, omruilingen en het volgen van leveringen. Ze begrijpen ook de verwachtingen van Franse klanten, met name op het gebied van mode, luxeartikelen, cosmetica, electronica en wonen, waar servicekwaliteit van cruciaal belang is. 

Ja, schaalbaarheid is ingebouwd in ons model. Of het nu gaat om de zomer- of wintersoldes, Black Friday of Kerstmis, we kunnen jullie Franstalige ondersteuningscapaciteit snel opschalen, met behoud van snelle reacties en uitstekende servicekwaliteit. 

Ja. We werken met je bestaande tools, zoals Zendesk, Gorgias en Freshdesk. Vanaf dag één stemmen we ons af op je KPI’s, zoals responstijden, klanttevredenheidsscore (CSAT) en oplossingspercentages, zodat je volledig inzicht hebt in en controle hebt over de prestaties. 

Concurreer met echte Franse Klantenservice